HTML

EzerArcú Lány

A minden manapság nem elég. Kell lennie öszefüggésnek, kohéziónak a részek között. Az ezer arc mögött egy mélyebb rétegnek. Ez a nemlétező szobor van itt. Ezer arca, ezer fénye, milliónyi történése...

Ezerarcú Valóság

élet, gondolat, érzések ezerarcú kavalkádja - tézis, antitézis, tudomány és ezoterikus filozófia ezerarcú egyvelege TrueVille: http://trueville.blogspot.com/

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nahát, éppen itt van

Utolsó kommentek

Halál szaga van a levegőben

2008.06.22. 18:14 EzerArcú

... a levegőben – szó szerint vettem át Schlingloff Sándortól, ő pedig vagy kitalálta ezt az ütős mondatot, vagy szintén kölcsönvette. Ő nem mondja, hogy kitől.

Viszont igaz.
Nagyon igaz.
Miért mondja ő, és miért mondom én.
Ő azért mondja, mert a saját piacán – online marketing – azt érzi, hogy aki lemarad, kimarad.
Hopp, megint egy frázis, ezúttal az Arany oldalaktól.
Az arany oldalak egy időben egyeduralkodó volt, most pedig interneten keresünk.
Ha nem teszed most, nem lépsz most, most most most….
Jól tudják, akik a MOST, a LEMARAD, a NEM LESZ TÖBBÉ szavakat használják, hogy miért használják. Azért, hogy lépjél, te, aki olvasod, lépjél, és tedd meg, amit ők mondanak.
 
Nos, ezt mondom én is.
Jelenleg én sok mindenben különbözök a TÖBBIEKtől, például nem mondom, hogy vedd meg amit árulok. Momentán nem árulok semmit.
 
De ugyanazt mondom viszont: LÉPJ, tedd meg, amit már régóta halogatsz.
Meglátogatni a nagymamát? Megírni a regényedet? Megkérni az évek óta melletted ébredő kedves kezét?
 
Én azt mondom, tedd meg!
Ne azt, amit mondanak neked éjt nappallá téve a weboldalak, de azt igen, azt mindenképpen, azt most már haladéktalanul, amit régóta akarsz, csak mindig hátrasoroltad!
Amiben benne vagy, csupán rossz szokás. Tudatosítható, megváltoztatható. Gyakorlással, segítséggel, esetleg jógával vagy más önismereti módszerrel.
 
Na, ezt magamnak írtam. Ilyen egyszerű az egész. Nem neked, hanem magamnak. Mert a halogatók sorában igencsak elöl vagyok, ha …
Ha
Ha
Ha
Halogatók, most már előre!
(Mint mondtam, magamnak mondtam ...)

Szólj hozzá!

Címkék: élet halál filozófia meditáció energia szokás önismeret jóga szag

A bejegyzés trackback címe:

https://ezerarcu.blog.hu/api/trackback/id/tr87533887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása