HTML

EzerArcú Lány

A minden manapság nem elég. Kell lennie öszefüggésnek, kohéziónak a részek között. Az ezer arc mögött egy mélyebb rétegnek. Ez a nemlétező szobor van itt. Ezer arca, ezer fénye, milliónyi történése...

Ezerarcú Valóság

élet, gondolat, érzések ezerarcú kavalkádja - tézis, antitézis, tudomány és ezoterikus filozófia ezerarcú egyvelege TrueVille: http://trueville.blogspot.com/

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Nahát, éppen itt van

Utolsó kommentek

Modern mantrázás

2008.07.08. 08:11 EzerArcú

Ismerem én az alapmantrát, és másokat is, de a Sa-Ta-Na-Ma nem mindig hoz nekem, mint nyugati embernek megoldást, ha nyúzott és zaklatott vagyok.

Tény, hogy jó érzés a kundalini jógában a Sat Nam szavakat szokás mantrázni, még jobb irányított levegővétellel tenni.

"Csináld végig" - mondtam magamnak. Egymás után, sokszor. Mindig akkor, amikor megálltam egy cselekedetben.

Ismered, milyen az állni egy feladatban? Állni, és nem tudni, mit kellene csinálni?

Nekem ilyenkor segít a "csináld végig". Nem engedi, hogy új feladatba kezdjek, míg az előzőt be nem fejeztem.

Csináld végig...

Osho egy csomó ilyen modern dolgot fogalmazott meg. Yogi Bhajan talán nem is mondta. De nekem bejön.

Lehet, hogy csupán energia koncentrálás. Lehet, hogy csak emlékeztetés.

Szólj hozzá!

Címkék: mantra meditáció energia szokás gyakorlás jóga tudatosság lélegezni egyperces kundalini joga kundalini sa ta na ma dinamikus meditáció

A bejegyzés trackback címe:

https://ezerarcu.blog.hu/api/trackback/id/tr92557756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása